första dagen på fritids

idga var jag med Mervis Etta på förmiddagen och det var riktigt roligt, dock så är de små liven mycket högjuda så nu har lillla jag ont i mitt huvud, men det går nog över.:) På eftermiddagen så var jag med på fritids, min första dag på fritids någonsin (gick aldrig på fritids som liten så...) det var roligt att vara där, men huvudet måde inte så bra där heler, men jag vänjer mig väl.:):):)
På fritids lekte jag med En litn flicka som hete Molly, och hon var riktigt söt.:) hon ville leka häst så då var jag häst en hel timme.:) sen var jag ganska trött, så lite skönt (om man får säga så) var det då hennes mamma kom och hämtade henne.:) 

Hoppas det blir lika roligt imorgon.:):)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback