dagen som var innan denna dag

Igår så var det en tidig morgon och sen kväll kan man säga, skulle till Arbetsförmedlingen för att kolla om de hade något jobb åt mig, men de hade de inte. så gick lite på stan innan jag åkte buss till Sandviken för att hälsa på kusin vitamin för hon fyllde 17 år igår så ja vi skulle gratulera henne.:) kom till Resecentrum vid halv två och där träffade jag Kusin och så väntade vi på att katarina skulle komma för att köra oss hem till dem.:) väll hemma hos dem så hjälpte jag till att göra mat so mskulle ätas på kvällen, och Emma och jag skrattade nästan konstant hela kvällen känndes det som:D:D var så roligt att träffa henne, behövdes värkligen och jag ahr nog inte skrattat så mycket osm jag skrattade igår på mycket länge.:):):):):):):):)

Idag så vaknade jag för sista gången i min säng för idag så komme rjag somna i en splitter ny säng.:D:D vi var och hämtade min nya säng i Valbo.:D åh det ska bli så skönt, imorgon ska jag försöka ta mig till Hade och hålla på med hästaran och stallet:):) har int evarit där på jättelänge nu känns det som.:( men i morgon så :) får se om det blir ridning också beror ju på om anneli rider innan jag hinenr komma.:) ananrs så blir det tömkörning med bobby.:D:D

åh en till sak, Bobbo från komunen ringde till mig idag angående min praktik, som strulalt lite.:( och han sa att jag ahr fått praktik på Hedesunda skola på Lågstadiet hur kul som helst.:) åh det ska bli så roligt:D:D ser värkligen fram emot det hoppas alla små barn är snälla mot mig.:) åh det sk abli så roligt att träffa gamla lärare och så igen.:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback