cirkulationsplats

idag var det Körlektion och en dubbel sådan.:D roligt roligt.:D:D fick köra i cirkulationsplatser idag.:) gick väldit bra så hade en nöjd och glad trafiklärare brevid mig.:) hihi, teorin går också bra har bara repititionsfrågorna och slut testet kvar nu innan det riktiga provet ska göras, och så är det halkbana på kördelen sen så kan nog körkortet finnas i min hand.:) har även skrivit CV idag.:) för nu ska här sökas jobb så att jag får in lite cosing.:)

dagen ahr varit blöt upp till öronen, och alla bara såg så jätte sura ut på bussen, jag tycker om när det är sånt här väder då blir luften så ren efteråt.:) + att det ska bli finnt i morgon så de så.:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback