tjohoo!

idag gick jag upp tio i fem, för att åka till gävle för att åka upp till Bergvik för att köra halkbana:D:D:D kanonkul var det:D:D Var förstås ganska nervös innan men när man väl lskulle köra så var det jätteroligt.:):) och så fick vi prova att hänga upp och ner i en bil och på sidan, upp och ner var ganska läskigt.:) men roligt också, dock är det inge roligt om det skulle hända på riktigt.

Körningen på halkan gick bra snurrade runt ordentligt några gånger men det var roligt, är ju ganska van att snurra då man har åkt med Tobbe i 13 år och han gör snurrar och sladdar lite här och var.:D men roligt att testa själv.:) ett steg närmare körkortet alltså:D

Kom tillbaka til lgävle vid halv ett och då gick jag runt och väntade på bussen en halvtimme och mitt på torget så kommer Elin och går, en kompis från klassen.:) roligt vi pratade en lång stund och det var trevligt.:):) sen vid bussen så träffade jag på min gammla lärare från lågstadiet.: ingeard.: hur snäll som helst:D var trevligt att prata med henne.:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback