Linköping äventyr

Är i  Linköping i helgen på fotouppdrag.:) Syster matilda har ridit hubertusjakt med fjordingen Hampus och då r jag med och fotade, det gick bra för henne och Hampus, dock han de inte ta rävsvansen, men de fick en roset.:) kommer upp blder från dagen när jag kommer hem på Söndag eller måndag beror på när ja hinner.:)

Imorogn söndag så ska vi fika med kusin daniel, som även han flyttat hit till Linköping för att plugga, precis som Matilda gjorde.:) så  morgon ska vi träffa honom, och fika.:D har ju inte träffat han sedan i sommras, innanhan flyttade ner.:) så det ska bli skoj, sen jag jag ta tåget hem och så börjr skolan och fritids som vanligt igen nästa vecka.:):)

som sakt bilder kommer det lovar jag.:D:D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback