Bolets Felicia

Här kommer info om Flisan och fina foton på henne.

Färg: Brun
Kön: Sto
Född: 2000-04-30
Ras: Varmblodig Travare

~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~* ~ ~* ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ 

                                            

                                        Super Bowl (US)

                                        Elma (US)

                       Texas (US)

Bolets Igor

                       Miss Alita (US)    

                                              Nobel Victory (US)

                                               Daring Speed (US)

 ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~* ~ ~* ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~

                                           Super Bowl (US)

                                           Elma (US)

                       Texas (US)

Bolets Igor

                       Miss Alita (US)    

                                               Nobel Victory (US)

                                               Daring Speed (US)

~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~* ~ ~* ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~









 

 

 

 

 

 

 

                                                 


Kommentarer
tess säger:

sv; tack :D



nej va fin hon är :D

2010-11-20 | 21:16:44
Bloggadress: http://tesssjberg.blogg.se/
Miranda Harding säger:

Hej. Min dotter hittade bilder på Felicia på din blog. Jag förstår att du äger henne nu och undrar hur länge du haft henne och varför förra ägaren sålde henne och om hon haft flera ägare än hon som jag sålde henne till. Vad gör du med henne (rida, tävlar eller så. Jag är god vän med uppfödaren och köpte henne därifrån när hon var två år. Mejla mig gärna då jag är så himlens nyfiken på hur hon har det och hur hon har haft det innan du fick henne. Mvh Miranda Harding

2011-02-05 | 19:00:22
Bloggadress: http://www.bararp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback