En flugga surrar i mitt öra







Dagen har varit fin, sol hela dagen och ajg ahr målat lite på huset vårat och på staketetet, gillar inte röd färg längre och jag gillar inte att måla staket heller.
men tog en cykeltur till Vinglan i dag som avbrott i målandet och så red jag en sväng, fin tur joggade nästan hela turen med henne och jag tor hon gillade det, för då blåste det lite och då han inte bromsen bitta henne, usch de är så jobbiga nu de är lika stora som en tumme och surrar som helekoptrar, en av dem som var runt oss idag lätt som ett flyggplan som har problem med moton och den surrade ovanför oss hur länge som helst.

som sakt annars har dagen varit bra, lyckades till och med göra middag åt mig själv,Pitzza blev det, gjorde deg själv och så. Brukar inte laga met när mamma och pappa är hemma men nu när de är i Norge så måst man ju överleva och marabochokladkakan och karamelkungenpåsen tog slut igår. så då lagade jag onytig pitzza som var nyttig i stället.:):)

Kommentarer
Elinor säger:

helt underbara bilder på Vinglis ju! väldigt fina! du är duktig du som lagar egen pizza. Själv åt jag en supergod på Lagergrens idag, smaskens!! :D hihi



kramis Elionora

2010-07-03 | 22:56:08
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback