En Flöjt, En Åsna, Två Hästar och Tre Kossor

spelade lite sommarvisor på min flöjt idag och trots att jag inte haft den frame på över två år så kom jag ihåg noterna och det ljudet var faktist väldigt bra i min flöjt fortfarnade.:) Det var faktist lite roligt att spela tor jag ska ta fram den oftare.:)

fast jag ahr ju inte bara spelat på min flöjt idag jag ahr varit till Åsnorna Fritz och Hampuz och så har jag varit till Vinglan, men jag red inte idag för det var så mycket broms och "reaplan" (bromsar som ser ut som trekanter) i luften så hon var mäst irreterad, så hon fick gå lite i hagen uppe vid huset medan jag fixade lite i stallet, fast hon sprang mäst runt och roppade efter de andra.:) stakarn ville inte vara ensam, så jag tog ner henne till hagen vid vägen igen och där fick hon gå med Flisan.:)

  Åsnan Fritz

 Kossor, en fin sommara bild måste jag säga

 Vinglan

 inte nudda mark

 min tjoka häst

 ja och så har vi hennes egna poser också som hon kommer på i farten och som hon gärna vill visa för mig.

 Flisan, Blev inga stegringar idag (Typiskt) jag som hade kameran med och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback