värmeböljan fortsätter

Idag ahr det varit hur varmt som helst och två bromsar har surrat runt huvudet på mig konstant hela dagen, ja inte när jag avr under vatten ytan då men ananrs hela tiden!
som så många andra sommardagar så gör inte jag speciellt mycket ligger i skuggan någonstans där den befinner sig och bara njuter.:) Fick dock cykla till Vinglan och fixsa vatten åt henne och de andra djuren då anneli är bortrest, men det var ju inte så ansträngande så att säga, mamma hjälpte mig att bära vattnet så då gick det bra och snabbare.:D

Åkte ner till Älven för ett bad, mycket bra idé och skönt var det 25 grader i vattnet inte illa.:D:D och när jag låg där och flöt som en talkotte så kom Cecilia ditt med några kompisar, och det var en glad överraskning har inte träffat henne sedan föra somamren så det var värkligen roligt.:):D


Dalälven ens bästa vän på sommaren.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback