Tur i regnet och tjugo fluggor.



Vinglan :):):)


Flisan:)

Red en sväng på Vinglan idag, blev mäst skritt då jag red barbaka.:) kom dock inte så långt för det började regna så vi fick rida hem igen med en svärm av fluggor runt oss.:( Mockade istället och gjorde finnt i stallet, och så hämtade jag lillen tre gånger, då han har kommit på att gräset är godare ute på gårdsplanen och går understaketet, så nu är det ström i trådarna och så får jag hoppas på att han får en stöt så han förstår att han ska vara kvar i hagen.:)
Borstade extra länge på min Vinglan och nästa gång jag kommer ditt ska jag bara ta massor utav bilder på henne så att jag kan titta på dem i höst när hon har åkt hem till sin ägare.:( ja hon ska inte var akvar hos anneli till hösten utan åka hem till sin ägare för hon saknar henne så mycket .:) men jag är inte så ledsen jag är mäst glad att jag fick lära känna henne och rida henne under det här året, hon har värkligen varit en spiciell häst, men än är det ett tag kvar till hösten så jag har mycket tid kvar med henne.:):) och den ska ajg ta vara på.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback