Hundvakt

Idag har jag haft en golden retriver på gräsmattan.:D har varit hun dvakt åt Lizzy en super söt vovve som ger gärnet första 100 meterna på promenaderna och halv sover rästen av vägen.:)

hon bor en bitt ifrån mig så (eftersom det var så varmt idag) fick hon komma hem till oss idag och ligga på gräsmattan i skuggan och bara ha det bra.:) med en skön kliande hand på magen under största delen av tiden hon var hos mig.:):) Gustav (min katt) blev dock mycket avensjuk på att jag bara gossade med Lizz att han låg i buskarna och blängde på henne så hon började skälla hur mycket som helst och då blev jag lite sur på henne och då tro jag nog att gustav skrattade sitt onskefulla skratt där han låg inne i buskarna.:)

När jag skulle gå hem med henne igen så var hon väldigt framåt, alltså hon låg 10 meter framför mig hela tiden fram till lövlingskurva sen gick hon relatift lungt brevid mig och nossade i vägkanten mycket nya lukter för henne idag.:) sen när vi kom till Örjan och amria ungefär fick ajg dra henne hem för hon orkade inte gå, :( så trött var hon då och då var det ca 2 kilometer kvar hem, och vi skulle ju hem så...
...vi kom hem till henne tillslut i alla fall och då fick hon kvällsmat.:):)

har även kört bil till valbo idag:) och det gick ganska bra måste bara lära mig att konsentera mig lite mer på var jag ahr bilen.:):) men de ska jag lära mig:):)




Söta vovven


Lizzy


ja så här roligt hade hon hemma hos mig.:)


:D:D


Ja som jag sa, det fans inte mycket att göra hos mig så hon låg mäst i skuggan
och mös.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback