Lika som bär:') (Släktträff med bilder)

idga när jag cykla hem från Vinglan så cyklar jag (som vanlig) förbi stallet där rune bode förut.:( lite jobbigt är det fortfarnade att det inte funkade på det stället men men. Idag såg jag Conny (också som vanligt) han går på andra sidan vägen i en fin hage, och i dag så var han och betade precis vid vägkanten så jag stannade och gick för att prata lite med honom, och så tog jag lite bilder bara för att han är så fin och när jag kolalde på dem sen så ser jag att han har drag av rune i sig:')

 
Rune sommar/vår? 2008 (4 år gammal) är connys halvbror dem har samma pappa.

Conny somamr 2010 (2 år gammal)


Monia sensommar/höst 2008 (10 år) monia är connys mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback