Långtur på vinglan idag

Red en riktigt lång tur idag på vinglan och fick sällis med anneli och flisan.:D:D vi var ute i nästan två timmar och det var skönt men nu har jag ont i rumpan.:) men det får man ta då och då.:):) fick se två kattugglor på en tor trädstam inte långt från vägen, jätte roligt var det, :D:D:D har inte sätt ugglor på jag vet inte hur länge.:):) sen sprang en älg med kalv över skogsvägen också, bara någon meter från mig åh vinglan.:) haha vinglan ville följa efter:) men det fick hon inte.:):)

Har ju inte kamerna med mig när jag rider men när vi kom hem till stallet igen så tog jag lite blider på hästisarna.:) så här kommer dem.:D:D


Flisan kom gående när jag kom på morgonen.:) mysig häst det där.:)


Fin porträttbild på Vinglan.:) <3


När vi kom hem till stallet så var Vinglan ganska trött tror jag.:D


Lite suddig, :( men jag gillar när hon gäspar ser så roligt ut.:):) det roligaste är att hon aldrig slutar när hon väl börjat gäspa.:):)


:D:D


Båda var nog lite trötta.:) eller så skrattar de åt något.:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback