Bakom kameran

Idag har jag befunnit mig bakom Kameran igen, efter en ledig helg.:) Dagen började som sakt var bakom kameran, det blev allt från blommor,kossor, katter och hundar på minneskortet och här kommer favoriterna från dagen.:D:D


Dahlia, en av sorterna vi har i rabaten.:)


En annan sort.:)


Och en till:):)


En gustav:)


Kossan och vita kalven.:)


Äppeläskaren, hon är helt tokig när jag kommer hon tror jag har äpplen med mig jämt när jag kommer.:):)

  
Tindra.:)


Signe :)


Wille långt där borta, och katten som är närmast kameran är en dum satte, han smög på wille, och så fort wille vände sig om så la han sig ner, och så höll han på tills han var nårga meter ifrån då flög han på wille och började brottas med han.:(:( min wille!:(:( stakars min katt, men de slutade bra i alla fall, matte kom tillundsättning och räddade sin katt från dummingen:) så han mår prima nu.:D:D


:D <3 min katt:D:D <3



:D:D

Kommentarer
Syster säger:

Ja, se katter :/ Tur att Wille har en beskyddare :D

2010-08-30 | 21:01:43
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/
syster säger:

Det är för att han huvud är det finaste på honom som det blir så mycket sådana bilder. Men ridbilder tackar vi inte nej till, kanske kan bli ett par på mig och joker då också, hästen börjar bli riktigt läcker, även om det är hampus som är stjärnan :P

2010-08-31 | 20:46:27
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback