The end of the summer vacation

Så var veckan till ända. Ja alltså den tog ju slut igår så en ny har redan börjat. :) men min semester är över i alla fall, börjar igen på onsdag men är på segersta redan ikväll:) 
Har varit skönt att få vila upp sig en aning, även om jag har fått kriga mot en envis förkylning så var jag mer envis och med hjälp av lite piller kommer jag bli lagom frisk tills det är dax att börja jobba igen:) 
 
Hinner dock inte med att vara hemma så många dagar då vi redan till helgen far ut på kontinenten igen för tävling i Tyskland denna gång så ingen flygtur för varken mig eller jim. Denna gång åker vi blå faran och denna gång är vi lite extra glada för denna gång ska Mr W göra oss sällskap på resan. Back to hehe old Times igen så att säga. Ska bli kul att ha med honom och resten av hans familj. Det är roligt när mads kan kombinera sin egen tävling med träning av elever också. Stämning är oftast på topp och det blir en härlig gemenskap tycker jag:)
  Sen är ju jag som ni säkert redan vet stort fan av att åka utomlands på tävling där många av mina groom kompisar befinner sig. Eftersom Sverige inte har så många internationella tävlingar så träffas vi bara när vi kommer till utlandet:) 
Jim från falsterbo då han vann grand prixen i CDI3* 2016
 
Jag hoppas förstås att jim haft en bra vecka när jag varit borta och att han är redo för kommande äventyr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback