1 oktober

Idag har varit en helt ok dag att jobba på. Igentligen så vill jag varken gnälla eller vara sur. Men det blir lätt så endå. Har ju lite svårt att hålla mitt humör under kontroll ibland.
  Har i alla fall haft super trion till hjälp idag (emelie, Malin och jossan) super stort tack till er alla för att ni vill ställa upp och hjälpa oss, det är guld värt:-):-):-)
 
Jag har själv varit på äventyr idag, men bara till strömsholm denna gång (hehe) packade in super hästen, pilot och hästägare i ferrarin och så var vi i väg, clinic dax stod på schemat idag och inte för vem som helst utan min största idol och förebild inom ridning, Carl Hester:-):-)
 
Jag har ju enormt stor tur så jag har ju sätt honom många gånger ute på tävlingsbanan runt om i världen. Men det är så häftigt varje gång. Vill bara slå mig ner och titta på hur han gör. Så enormt skicklig och med en enorm portion kärlek till hästen är han bara så enormt bra.
  Jimmie var i mina ögon en super häst även idag och det var kul att höra carls syn på honom och mads. 
Han gav också mads beröm för sin envishet och kämpar glöden att aldrig ge upp sin dröm att få rida på OS och att kämpa sig dit, var finnt att höra det. 
 
Jimmie fick nästan hela socker paketet när vi kom hem, lite lördags godis måste man ju få. :-):-):-):-):-):-)
 
Lite komiskt är också att det var fullt i ridhuset på strömsholm och jim har nog aldrig visat upp sig för så många. Tur han inte fick publik panik, men när han var klar kom han knakande till mammsen för att få sig en socker:-)<3 <3 <3 <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback