vattenland på riktigt

Ofattbart vad kallt det är. Det kommer lixom rök från min mun när jag andas! Och det är frost på insidan av fönstren!
När jag skaffar egen gård då ska den vara belägen i Spanien eller frankrike där vatten ej fryser.:-)
 
Gårdagen bjöd på frusna vattenkoppar och ledningar, det omvandlades till en exploderad vattenkopp och en exploderad vattenledning vilket gav vatten på golvet.  
Slutsatts yvå vattenläckor på en timme. Jag ska bli rörmokare i stället så jag kan laga själv sen ska jag bli hovslagare, snickare, fodertillvärkare och säker något mer också men allt för att jag ska kunna göra så mycket som möjligt själv :-D 
Nu är ju jag en sån som gärna är med och vill lära mig saker så när dessa olika yrken passerar på vår gård så har de ganska svårt att undkomma mig för jag frågar massor:-):-) :-) :-) 
 
Men som sagt så tänkte jag i framtiden skaffa gård på varmare breddgrader i alla fall
 
Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback