som att bo på ett zoo

Viste ni att vi har alla möjliga djur här på farmen. En kamel, en eller flera giraffer, en flodhäst, en ko, några grusar och så en hyena även en krokodill;-) :-)  ja vi försöker ju få dessa djur att bli framgångsrika dressyrstjärbor men det är ingen rak väg dit. Utan snarare ganska krokig och upp och ner. 
  Det där med ridningen av djuren är ju inte min avdelning men jag lär mig massor av att titta på när jag promenerar fram djuren till la boss:-):-) och ju mer man är med ju mer lär man sig och då kan man ju också hjälpa lite om han frågar om det såg bra ut.:-) 
 
Idag har vårat zoo varit fullt med skoj, full rulle på bebisarna och ännu mer på de äldre ska ni veta. :-):-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback