kaposvár

Nu har jag varit ute och rest igen. Och långt dessutom, ända till ungern där det var workd cup tävling i staden kaposvár. 
Att ta sig till ungern började med en flygtur till tyskland för att återförenas med jimbim simsallabim. :-) 
Att flyga är inte min grej så var lite pirrig, och att mellanlanda i München var ju också intressant.
Sen han jag med en tåg ressa också för att ta mig till patrik kittels stall. :-) 
Marie (patriks groom) och jag körde lastbil till tävlingsplatsen i ungern. :-) 
Tävlingsplatsen var helt ok. Och jim var jättefin hela helgen. Han var dock väldigt dum första dagen då han sparkade mig rakt i bröstet...hade väldigt tur så inget gick sönder på mig. Men ont gjorde det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback