resan börjar med att väckla ut vingarna...

Nu sitter jag här igen...och för en gångs skull har jag tid att blogga:) vilket inte händer så ofta nu för tiden men idag är det en lyckans dag och svinkall också för den delen. Läs med spänning och förväntan för nu har jag börjat resan mot freinds arena och Stockholm internationella horses show 2015...exakt 45 min från stenarna på gårdsplanen utanför stallet ligger tävlingen, men jag föredrar ju att vara lite annorlunda och lite mer speciell än alla andra så jag tar en flygtur genom halva europa till München för att sedan flyga till düsseldorf Och ta tåg till patrik kittel. Allt detta bara för att chefen ska kunna tävla 45 min från vår gård. Känns som om jag tar en rigäl omväg för att komma till en tävling som för en gång skull ligger nära hemma. Haha nä då ska man endå resa tv dagar för att komma fram (bbara för att uppehålla mönstret) haha. 
 
Så nu är jag på arlanda och var redo för världens säkerhetskontroll och pådrag. Man har ju sätt nyheterna lixom, vad gör de, deras rönken reagerar (förstås) på min väska av alla väskor, varför??jo för att mitt gröna äpple råkade ligga löst i väskan!!!jag ska ju för sjuton äta upp det....nevån har höjts regält riktigt känner det.;-)
Fast det hade ju kunnat vara något annat man vet ju aldrig:):):)
 
Ska i alla fall bli roligt med tävling igen och kul att få köra lyxåket igen och självklart kul att se jimbim simsallabim mitt hjärta. Jag ska bara hålla mig börta från hans bakdel denna gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback