Nu är jag back in Sverige igen

tjabba tjena började med min hemma vistelse med två lediga dagar, första dagen sov jag praktiskt taget helt bort (hade nog glömt hur de tvar att sova länge på morgonen, host hela dagen:):)) och andra dagen blev hästig värrre, började med att hänga på Mads till finna ledingenäs gård på landslagsträning, vi tog finna bilen ditt (cabben) och så kollade jag på träningen där mads red fidde och kyra tränade dem förstås.:):) roligt att se.:))
kom hem vid lunch och sen följde jag med annie och feel free till enköping och kollade på då de red sin första terrängträning och om jag tolkade deras ansikten rätt så vill nog b¨åda göra om det. :D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback