ledighet....

då har man då ledighet att ta igen också efter semesten.:) för att vara helt ärlig så är det väldigt skönt och passar mig utmärkt också för den delen just för stunden för mads har dragit till värmen så i stallet finns det inte  "mycket att göra" för min del om man ska dra det hårda snöret och bara se det som att jag gör hästar till mads, jag gör ju mer om dagarna också men nu är jag i vilket fall ledig i yttligare en vecka och förhoppningsvis kommer denna vecka bära med sig något otroligt possetivt.:D mer säger jag inte.:):):)
 
Är i alla fall hemma hos mamma och pappa men så lägligt att de råkade åka till värmen de också så jag är hemma hos huset och katterna, det är mer värklighetstroget, sover gör jag till lunch varje dag ungefär och vist är det skönt men man kan ju inte sova bort livet heller så lite skogspromenader har det blivit och jag hopaps kunan åka skriskor någon av dagarna också.:):):) det är nämligen yberfin is på älven och jag ahr hört att den är tjock nog att åka på.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback