hej igen

Nu var det så där längesen igen.:) men har varit ganska upptagen med annat senaste tiden. Har gaft funderingar på att sluta blogga och ge livet något annat än ord men så vill jag ju sammtidigt berätta om min vardag.:) 
Jag har i alla fall hunnit med att klara körkortet och det var så otroligt skönt att äntligen klara det så nu står körning till franska vidauban högst upp på att-göra-listan.:-) vilket är för viso tredje året att åka dit men första att få köra och bara det är ett äventyr i sig.
 
Apropå vidauban resan så ser det ut som för dagen att jim kommer med och hm om han behagas vara frisk och kry annars får mr W  följa med. Mer på bilen kommer tre elever vara också. Denna resa kommer bli något utöver det vanliga och jag hoppas på många finna rundor och bra väder.:-) 
 
 Mer än så tänker jag inte ge er just nu och antagligen kommer jag inte att skriva här igen för än vi kommer hem igen från frankrike och då får ni läsa om det äventyr då istället.:) 
Men om ni värkligen vill vara med i min vardag så är instagram en bra ide att följa @doffefrida heter jag där och där är det mycket bättre uppdatering.:-) :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback