redo för hösten

Åh snart är semestern slut på tisdag (tror jag)åker jag tillbaka till jobbet och segersta. Men börjar inte förrän på torsdag. Men vill ha lite tid att bo in mig i min lägenhet igen, damråttorna har definitivt flyttat in där nu och de är ju inte så jättemysigt direkt. Sen vill jag mysa med mister i lungn och ro också innan alla måsten i jobbet börjar.:-) säga hej då på riktigt, ni vet. (Kommer nog dyka upp lite minnes inlägg här närmaste tiden)finns en del finna som jag vill dela med mig av till er.
 
Njuter av sista dagarna av min ledighet genom att ta en cyckeltur till gamla stallet och hälsa på pollarna och prata bort en stund med härliga häst människor. Promenerat så inte all kondition är borta då jobbet börjar igen och så (som ni vet) målade jag ju lite. En bra ledighet har det endå varit denna sommar och nu är jag redo för höstens utmaningar och äventyr till 120%
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback