spöken

Vilken dag, helt otroligt. Jag är färdig som artist. Haha igentligen har själva jobbet varit jobbigt men min kropp har sagt upp sig helt, haha för det också. För det ända som hänt är att jag ich maria har bytt uppgifter på morgontjänsten. Innan jul hade jag handom skritten och hagutsläpp och maria mockade, nu har vi bytt och min rygg hade glömt att man använde musklerna i ryggen under mockning så ja ni kanske fattar mitt problem, japp träningsvärk. 
Weine har i alla fall varit snäll idag. Mys farbror är vad han är den hästen älskar honom verkligen. :-)♥♥♥ 
på em var det dax för d2 att komma till frisören ( jag) och han var överraskande snäll, fick klippa hela kroppen+magen+båda bakbenen. Helt galet han har varit ganska dum innan men idag var han hur snäll som helst. Imorgon ska huvudet frambenen klippas och så lite små ditaljer ska dixas swn är han klar för denna gång.:-) 
 
Då jag gick hem så fick jag sällis av jenny som också skulle hem:-) vi tog vägen förbi mads och maria för jag skulle hämta lite hundmat då hundarna ska bo hos oss i natt.:-) 
Vi går längst med gången och ropar efter hundarna som för stunden var borta, då plötslig ser vi en hund gestalt vid pumphuset så glada på rösten ropar vi "gaaaddddeen, kom då" ja ni vet väl hur fånig man låter då man ropar på en hund. Gestalten rör sig inte, så vi ropar igen, fortfarande ingen reaktion. Lite frysen i ryggraden blev i alla fall jag. ( då det finns gårdsspöken så tror man ju det värsta.) Gestalten försvinner helt plötsligt mitt framför ögonen på oss och om inte jenny varit med hade jag vänt direkt och sprungit tillbaka till stallet,  den bara försvann, poff!!!!
 
men då vi kommer närmare så var det ju bara gadden som låg platt på magen och var hur nöjd som helst. Jag var lättad av detta så nu ska jag nog kunna sova inatt också.:-)
 
Tjing

Kommentarer
Elinor säger:

Du får unna dig själv en tid hos frisören eller en massage kanske så blir kroppen glad. Amelie kom hem en dag och svävade på moln bara för att ha varit hos frisören en timme haha :-) kostar kanske en peng med det är nog värt det, vara ego ibland skadar nog inte :-)

Kramis sötsyster

2014-01-13 | 16:01:43
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback