Sigtuna dag 2

Så var det bara weine idag och GP spical på schemat.  Jag erkänner med det samma att jag nog var lite trött idag, för jag hade fått för mig att weine startade kvart i tolv ( på startlistan stod det ju 12.45 ju!) Så var redo att köra till tävlingsplatsen vid tio för då skulle jag ha gott om tid att fixa honom. Och nog fick jag tid allt.;) var helt klar och promenerade ner till framridningen där jag kommer på mig själv med tiden. Kollar på listan igen och suckar, 12.45 är ju kvart i ett ju!!! Var bara att gå tillbaka till lastbilen och ta av weine sadeln igen. Han tog tillfället i akt o h kissade på bulwn vilket var bra. Stod som ett ljus också. 
 
En timme senare så går han och jag igenom samma sak igen, fast denna gång kom ju mads och ville rida. :)
Lite bus blev det på framridningen men inne på banan svävade han precis som igår och fick 69.4% och vann GP specialen. Och ärrevarv är som ni säkert vet hans favorit speciellt om man får vara först.:-):-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) 
 
Det är ganska svårt att få en fin bild på de där två herrarna. Först ler den ena och sen den andra, men tillslut ler båda och då blir det perfekt.:-) :-) :-) :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback