Super måndag

Vilken super måndag det varit idag (enligt mig) Mad red fem hästar och det är skönt då Weine och jimmy vilar för då går det ganska fort för honom, Weine och jimmy vilade som sagt var idag och det tror jag de tyckte var skönt:):) Weine mumsad epå sin vinstkrans och tyckte nog livet var toppen och jag lever fortfarande kvar på gårdagens vinst:D:D:D Så kul att vara på tävling och det går bra:):) Jag ahr hunnit emd att pyssla och prganisera lite i tävlingsskåpen också idag, får se om jag hittar något nästa gång jag ska iväg på tur:):) Imorgon är jag ledig så nu på kvällen så tog jag bilen och körde hem till mamma och pappa och väl där så mötes jag av en sprakande vedspis i köket och värmen som den ger är så mysig och när den är igång då är hösten här på riktigt för mig:):) Det är så mysigt:D:D:D Dagens bild får helt enkelt bli en till på Weine och Mads från gårdagens vinst:D:D  Bästa häste och bästa chefen:D:D    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback