Ut på tur

Idag var det inge vanlig dag för mig. Jag, Mads, Jimmy, Maria och Filip och två ponny töser packade in oss i lastbilen (den lilla) för att åka till Lövsta,  Japp där tinne håller till.:):):) Det var nämligen GP-domar och A-tränar kurs där och Mads var inbjuden att rida. Allt gick ut på att de red delar ur INT1B programet och de viktiga personerna fick säga vad de tyckte om allt sammans, ja det låter rörigt haha och det avr de tju också enligt mig men endå lärorikt, men också ganska tråkigt. Jim var förstås mycket fin och körde en 2000-tals variant av en piruett, det innebär att man gör ett luftsprång ut ur piruetten och landar på alla fyra och travar finnt vidare.:) Han fick då göra om och göra rätt men det såg så rolgit ut.:) Han fick också fin kretik för serierna och traven.:):) Sen lysnade jag int eså mycket mer för jag avr tvungen att gå ut och hämta täcket till jim och då väntad ejag utanför tills Mads kom ut.:)
 
Hemma har vi haft kunder idag igen och jag tror att det gick bra även idag, jag var int eett dug insatt i det hela då jag fixade med lastbilen.:):):) resten av dagen har gått bra endå tycker jag, vi blev klara i bra tid och då gick jag hem och steckte blodpudding och kollade på film.:D:D:D
 
Idsg så fick vi en ny kattunge också av Cilla och Ulf, en svart super söt, vi ha ringet naamn på den än men söt ör den.:):) får ta en bild imorgon.:):)
 
Lite bilder fårn underbart vackra Lövsta får ni att titta på idag.:D ( alla bilde rär tagna från Google och lövstas egna hemsida, http://www.lovstastuteri.com/lovsta/ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback