Ledig

Är ledig i helgen så passade på att åka hem till mamma coh pappa då.:) skönt men tyvärr så regnar det idag så då blev det en dag i konstens tecken.:):) gjorde en nya tavla och så tror jag att jag blev klar med två som jag hållit på med ett tag men har inte bestämt mig än om den är klar.:)
 
Det visade sig att det blev tre tavlor i en, jag såg bara hästögat (eftersom det var det jag målade)...
 
...Pappa såg ett fjäll landskap...
 
...början på ett väderfenomen.:)
Kul då folk tolkar mina tavlor olika mamma blev helt till sig, haha:):):) pappa tyckte ju förstås att dne var jätte cool, jag gillar den också, ibland går det.:)
 
På tavlan finns även en del text som här nedan visas i närbilder:
 
Här har vi Weine i egen hög person, jag ahr som sagt hållit på med denna till och från sedan Augusti i år, och jag börjar gilla den igen, det blev riktigt fint med det blå färgen tycker jag endå, även fast jag var osäker på den i början, men det kanske går endå.:) Får titta på den ett tag till så kanske det blir fler ändringar.:)
En till Weine so mjag spontan målade sist jag avr hemma idga fick den en skvätt blå vatten färg över sig, dock blev jag abra mer missnöjd över den ideén så får se vad som händer med dennna, efter bilden tog har jag lagt på mer svarta på den så huvudet träder fram mer och då blev den så här:
 
Men vet endå inte om den får vara kvar, har ju en förmåga att måla över mina tavlor om jag int eär nöjd och börja om på nya.:):) Så oftast är det flera lager färg på mina dukar som jag målar på.:)
 
Så vad tycker ni? ge gärna en kommentar så jag får veta.:):):)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback