Sensation!!

Haha sensation, Frida har skaffat sig en spotify:) lite efter omvärlden men nu finns den i alla fall:):) Det var dagens stora händelse.:) annars har jag grym träningsverk i benen och då främst låren, haha hästmusklerna, de var ett tag sen de användes, får hoppas jag klarar av att ta mig upp på Flisan nästa gång, haha så ont har jag.:)
 
Klarade av att gå en promenad till åsnorna idag i alla fall och så en promenad med Tindra ner till sjön:):) nnars har daton varit min bästa vän idag, och så förstås min nyfunna vän Spotify:):) vi har haft mycket roligt ihop idag:):)
 
Får hoppas på att det händer något spännande imorgon så jag får skriva mera:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback