blåsigt och farväl

idag har det blåst hur mycket som helst, fick hålla i mig  ordentligt då jag skulle gå ut. mockade och fixade på förmiddagen sen var det longering på eftermiddagen, så dagne har varit bra tycker jag.:) på kvällskvisten, det vill säga efter fem så åkte jag och lina till halmstad med skrutten, (den bruna som kom för några veckor sen) den ska nämligen tillbaka till holland men så var hon tvungen att köra den till travbanan i halmstad och då följde jag med. så blev ett litet äventyr idag också, lite konstigt att lämna hästen där men så fick det bli.

har inte hänt mycket mer idag, skrikigt  och gormat på hundarna som hade väldigt liten hjärnkapasitet idag men tillslut så lyssnade de så det var ju possetivt.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback