Home sweet home

idag så gick jag upp som vanligt för jag kunde inte sova.:):) åt frukost och fixade det sista i huset, gick ut till pollarna och sa hej då sen bar det av mot stationen jag och min atre resväskor plus en plastpåse.:):):):)

tågresan gick super försökte sova lite men kom sms hela tiden så gick inte så bra:):) Åkte från ett soligt varberg och kom hem till ett regnigt Gävle och fyra grader varmt, kanske inte det jag hade väntat mig men men, skönt att vara hemma i alla fall:)
Pappa hämtade mig i alla fall vid tåget och när vi kom hem till sevallbo så var där mamma, farmor och inger och jaak.:):):):) var roligt att se dem igen speciellt farmor som jag inte sett sen jag vet inte när...pappa fylle rju också år idag där av besöket:) och så åt vi tacos och pratade massor:): super trevligt:)
Sen börjad ejag riva upp alla mina saker och jag lovar efter tio sekunde rvar mitt rum ett bombnedslag av saker överallt,:):):) hade vist många grejer med mig hem:O:O

Kasper kanin och wille och gustav fick sig en vällförtjänt klapp de också förstås:):):)



Gårdagen kan ju vara trevlig att skriva om också kanske, jobade ju som vanligt, på kvällen så blev jag bjuden på fika och fick en fin godisskål full med godis:):) Gott:D:D:D sen fortsatte jag mot Lina och henkan och hade trevligt med dem och efter det så åkte jag hom och då kom Tomas och jon också, Adam skulle varit med också men tyvärr så gjorde han något annat, har ju tänkt åka till honom men har int ekommit mig för, men fick ett sms via tomas från honom i alla fall och han hälsade så mycket:) vilket jag tycket var mycket trevligt, Det var trevligt att träffa Tomas och jon också faktiskt. sen så kollade jag ju på typ bästa sjukhusserien ever på TV Kingdom Hospital som just börjat visas på SVT 2 på fredagar klockan elva, kommer bli sena Fredagkvällar för mig framöver, älskar den serien och det bästa är att SVT visar dne och då är det ingen reklam :D:D:D:D:D:D


<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback