OS igång och det går bra för ridsporten så här långt

Jaha, då var OS i London i full gång och självklart så är jag inte där, men kommer försöka mig på att följa all ridsport i alla fall, då det är den som drar mitt största intresse, hmm, undrar varför:):) två saker som redan rör ridsporten är ju förstås att bästa Roffe fick bära fanan på invigningen och så att har det gått (enligt mig) över förväntan i fälttävlan, vilket är otroligt roligt tycker jag.:) Jag är ju inte så insatt i just fälttävlan men så länge det går bra så är jag glad.:):)
Jag kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt nu de kommande dagarna om OS, viserligen så vet jag ju att ni som är hästmänniskor sitter klistrade precis som jag, men för er som missar sändningarna och så kan det ju vara roligt att läsa:):) Själv komemr jag väl lägga ner lite mer tid på hoppningen eftersom det är den som intresserar mig mäst:):) kan ju få skrytta lite på en gång också, har ju träffat tre fjärdedelar av årets Lag i hoppning, det tycker jag ärväldigt fräckt:):)
 
*****************************
 
Igår var jag, mamma, pappa och farmor till Stockholm och hälsade på Inger och Jaak.:D:D i deras kolonilott:D:D:D:Djette roligt att se dem igen och så kom Annelie och Lena och Lene också, och de människorna är alltid roliga att träffa, inte minst Annelie som kan mycket om fotografering:):):)
Här komme rnågra bilder jag jag tog igår:):)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback