Gräsklippning det tråkigaste man kan göra en varm sommar dag

Idag så red jag med Malena på morgon kvisten, peppo var kanon bäst idag, gjorde inge dumt alls, så roligt:):):) När jag kom hem igen från stall så stekte solen utanför så jag tänkte att det var lika bra att klippa gräset idag, eftersom jag inte vet hur vädret blir i morgon.:) så fram med klipparen och så en timme senare en gräsmatta so mär snyggast av de snyggaste.:):):):):) sen tog jag även grästrimmen och körde runt lite med den.:D:D Imorgon kanse det blir röjsågen också, den är mycket roligare.:):)
Har även blivit lite bilder på gustav de senaste dagarna, lee och njut av dem.:):):)
 
 
 

Kommentarer
Syster säger:

Finaste, sötaste katten i världen!! <3

Svar: håller helt med på den punkten.:D:D:D:D
Frida

2012-07-05 | 22:50:23
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback