duktig polle

idag vaknade jag av att det var grått ute, inge regn vilket var possetivt för jag skulle rida medHedda idag, men så kom regnet, mycket regn, så jag SMSade och sa att jag inte var så suen på en tur i regnet. Men så slutade det igen så jag cyklade ditt endå och vi fick en fin runda till sjön som var mycket trevlig:):):) Och Peppo var super duktig, för han vågade gå för bi Börjes stora maskingrej som han använder då han målar ladugården, Peppo vågade gå förbi utan någon bakning eller tvekning, super glad att han ville gå förbi.:):):):):):) han är så duktig på sitt sett:):):)
 
När jag kom hem så åkte vi til lgysinge och kollade på en fottoutställning som Kerstin och C-O Rask har där, den var rolig, inte minst att vi känner båda utställare, utan också för att bilderna var mycket bra, dock så måste jag skryta lite och det är att mina kobilder är mycket bättre, men förklaringen till det är att jag ofta går in ihagen och i stort sätt har dem i famnen då jag fotar dem.:):):) men alla bilde rvar förstås jätte finna:):):)
 
sen åkte vi även till Farom och fikade:D:D och så har det inte blivit mycket mer idag.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback