Dagen blev inte som jag tänkt mig

Dagen blev inte som jag tänkt mig, solen sken och värmde gött när jag vaknade så åt frukost och sen började jag kolla på vad jag skulle börja, skulle ju städa idag. Kanske inte det roligaste man kan sysla med en sådan här dag, men det måste ju göras:):) till min glädje ringde Cissi och till min ännu störe glädje så frågade hon om jag ville följa med till stallet där hon rider, Tackade förstås ja till det:):):):):)
 
och eftersom det tar drykt tjugo minuter för henne att komma så började jag städa lite i alla fall. Så kom hon och så åkte vi iväg:D:D när vi kom ditt så hjälpte jag henne för hon skulle mocka och fixa vatten i boxarna så jag hjälpte henne, sen tog vi in pollarna och så fixade vi med dem och red iväg. Jag fick rida jättestora hoppzan, och Cissi red ett skimmel sto som jag inte minns vad hette. Hoppzan var i alla fall snäll men väldigt långsam:):) red inte så länge men det var mysigt en då.:):):)
 
Överst: Stallet, liten men mysigt:D:D:D
Under: Hoppzan som jag fick rida:D:D
 
När jag kom hem så kom regnet och d¨å menar jag massor av regn. så jag satt mig och läste en bok, när det slutade regna så cyklade jag till hästhagen till peps och etta, fotade peppo lite och så mös jag massor med honom, han åker nämligen imorgon till sin nya ägare.:(:(
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback