långpromenad och filmtips

idag sov jag länge, eftersom jag kollade på en film i går kväll så var jag trött i morse så då sov ajg helt enkelt längre.:)
Filmen hete Australia, och var jättebra, föll för den och snyggingen Hugg Jackman är en av huvudrollerna tillsammans med Nicole Kidman.:) en av de bättre kärlekshistorier jag någonsin sett.:) så se den ett het tips.:):





men idag då så har jag som de andra dagar inte gjort mycket, Gått en lång promenad med mamma två timamr var vi ute, väldigt skönt.:):) ränsa hjärnkontoret behövdes idag så en sådan lång promenad var behövligt.:)

nä imorgon ska ni få läsa om något fantastiskt, för det har jag bestämmt mig för.:D:D hare bra tills dess:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback