Lördag

idag har det varit en bra dag, fick ett bra flytt när jag tog ut hästarna då jag var klar med det runt kvart i nio, så nu gäller det bara att komma ihåg hur jag släppte ut dem så det kanske går lika smidigt imorgon.:D:D och mockningen blev det klar vid tio, två timmar till lunchen då alltså,  under den tiden så han jag köra in, städa i hinderförådet lite för nu ska här bli finnt p ågården, vi är ett gäng taggade tjejer här nu som har massor vi vill göra, till våren ska vi måla hinder och till somamren ska stallet målas också, en massa planer alltså.:D:D

efter lunchen han det inte med så mycket mer än att ta in hästarna eftersom det var dax att åka från gården vid två tiden, så tog in alla pollar innan dess och så fodrade ingbritt vid fyra.:):)
Vad var jag då undrar ni, jo men jag var i kungsbacka i ett iskallt ridhus jag, tillsammans med Lina, Emelie och Moa.:):) på Clinic.:):) Super intressant Clinicen hölls av Leksands Knäckebröd, de var Kristian von Krusenstierna som höll i Dressyrbiten, Magnus Gällerdal höll i Fälttävlanbiten och Ann-sofie Oscarsson höll i hoppningen.:):) var värkligen super intresant och jag tog till mig massor.:D det rolgia var att alla gjorde och sa olika men om man tänkte efter så var deras tips väldigt lika tycke rjag, ska värkligen pröva deras tips nästan gång jag rider.:):)

kom hem vid kvart i sju och då väntade kira inne hos mig, hon ska sova över hos mig i natt.:) och nästa natt också ja tills ingbritt kommer tillbaka hitt, hon har nämligen åkt till Holland för att träffa sofia en sväng.:) så kira bor hos mig nu.:) trevligt med en vovve synd att hon är lite bråkig bara ananrs så är hon ju ganska mysig.:):)

nu blir det Chips, godis och Melodifestivalen 2012:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback