snacka om renoveringsobjekt

"snacka om renoveringsobjekt" som timon i lejonkungen säger då de går in i lejonriket, när scar är kung där.:) nä jag kan absolut inte hela lejonkungen utantill, jag lovar. Hoppsan nu pratar jag inte saning för viso. En sak ni kanske inte viste om mig, jag kan de flästa av disneys täknade klassiker utantill och om inte hela filmer så bitar av dem.:) Men tillbaka till värkligheten nu, i tre dagar nu har ingbritt och jag fixat i stallet, frächat upp lite och gjort finnt, fram med målarpännseln och måla på bara, vi har även högtryckstvättat stallet. Vi har gjort halva stallet eftersom hästarna måste kunna bo någonstans också.:):) så får det bli den andra halvan någon annan gång.

Här kommer lite bilder från våran maikover:):)


i full gång med att tvätta stallet.:)


Så här ser fönstren ut när vi tog ner skyddsskivorna, tycker det bliev mycket finnare men de skulle upp igen, tur att kag fick ingbritt till att göra nya i alla fall.:):)


:):)


Förre min målning...


Efter min målning, blev genast mycet ljusare i stallet bara av att måla över det gröna i gången.:):)


Snyggt.:):)


Före...


Efter.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback