SM GULD 2012 GO BRYNÄS

haha igår hänte något historiskt, jag kollade på en hel hockymatch utan att stänga av TV, det enda jag gjord var att byta TV aparat i en av pauserna.:) och jag gillar ju inte hocky jättemycket men igår tyckte jag det var ganska spänande endå, det var ju SM final melaln BRYNÄS och sellefteå och bästa BRYNES höll sitt mål stängt hela matchen, 2-0 till BRYNÄS:D:D:D:D:D:D:D:D och det betyder ju förstås att GULDET gick till GÄVLE OCH BRYNÄS I ÅR:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D tjohoooooooo:D:D:D:D:D:D:D

och sen eftersom jag inte skrev igår så kan jag väll säga så här, dagen var helt okej, ingbritt och jag började fixa i stallet, ta ner skyddsskivorna från fönstren och oj vad mycket finnare det blev men tyvärr ska det upp igen, ska försöka hinna ta ne bild innan bara så ni får se, ljuste bara strömmade in.:)
Daghen hade med sig sol och lite vind, hästarna var snälla och gjlada så då var jag också glad.:):):):):)

idag är jag ledig och ska till Götet til lsyster.:)):):):) roligt roligt:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback