lustig trav

idag ahr var en så där dag, jag har jobbat på som vanligt men kännt mig lite seg i huvudet, kan bero på att jag inte åt så bra frukost och ännu sämre lunch men imorgon ska ska jag handla lite mat igen tänkte jag.:)

eftermiddagen så blev det lite ridning, gucci ville ut på promenad så vi gick mot järnvägen och hem igen för de tvar läskigt att gå under järnvägen men hon sket i att det kom ett tåg farandes?? konstig häst, började trava lite på henne idag också hihi kändes jätte lustigt, hon har en väldigt speciell trav.:):)

när jag skulle ta in hästarna så fick jag se detta:


Middags lur i hagen, leon närmast och zypresse i blått:D:D så söta:):))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback