fin dag i stallet

idag har det regnat tills klockan slog 8:00, då slutade det och solen tittade fram och den har lyst så finnt hela dagen.:):) jag har longerat både linus och silvana.:):) och silvana var så arg på pessoaselet att hon sparkade sönder det:/ men jag knöt ihop det igen så hon slapp inte jobba.:) sen så har ville varit lös i ridhuset och jag ahr mockat och kört in hö som vanligt.:):)

och så måste jag få skrytta lite också, på eftermiddagen så var det dax för mig att sitta på en polle igen och int evilken som helst, det var gucci som skulle ut på skritt promenad.:):) hon är ju pansionär nu 19 år så bara ta det lungt men det som jag vill skrytta lite om är att hon är en lite söt polle som har flertal vinster och placeringar i 150 Grand Prix, brons i YR EM och vinst Future Masters:):) hur coolt är inte det.:):) hon är i alla fall den bästa polle jag någonsin suttit på.:):)


Sofia och gucci p åtävling, vist är hon fin:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback