bitter

idag var jag riktigt bitter en riktig bitter tant, hela förmiddagen var jag bitter, bitter på allt och inte blev det något bättre då ville raserade staketet i hingsthagen, och ännu väre då silvana också tar sönder staketet i sin hage, var lixom inte riktigt det jag ahde tänkt att jag skulle göra idag, men jag fick helt enkelt laga lite staket innan lunchen istället för att göra något rolgit.

Eftermiddagen var lugn tog in hästarna innan sofia kom och skulle rida ville och silvana, sen kom hon och då fixade jag pollarna och efter det var det fodring och sne fixa till mig lite för att åka med till flygplatsen med emelie och ingbritt för de for till spaninen idag, och så åkte de från GBG ARE PORT, inte landveter så jag åkte förbi både frölundatorg och hisingen.:) haha vinkade åt syster i tanken.:D:D När jag körde underbara A7 hem igen så pratade jag med pappa hela vägen hem var roligt att prata av sig lite.:):)

När jag kom hem igen så var de tut i stallet igen skulle fixa med silvanas broddhål och de tvar ju en mindre rolig grej men måste göras så hade inte något val, sen packad ejag in de mästa i transporten också hon ska på tävling imorgon så allt måst evara klart för jag ska inte med ditt men måste ju se till så allt är emd i alla fall.:):)

Sen blev det fodring och kvällspromenad med kira och sen TV och choklad:D:D:D


Bitterheten är som bortblåst så jag kommer nog sova gott i natt:D:D:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback