bra dag idag också

jobbat som en helt normal människa idag.:) ensam har jag avrit så har inte stressat precis men han klart allt till fyra endå, trotts att det blev lite fram och tillbaka åt olika hål under eftermiddagen så gick det att knytta ihop säken vid fyra i alla fall, kom dock in för att äta något vid fem för sopade lite extrea noga idag och som jag sa så tog jag det lugnt är så mysigt att vara kvar i stallet ett tag för att lyssna på hästarna då de äter, det ger en känsla av lugn.:):)

på lunchen blev jag glat överaskat av finbesök, nä då men Adam kom för bi för att sätta upp en hängare till damsugaren och så blev han kvar en stund och pratade, dock bara fem minuter eller kanske tio vet inte riktigt men det var trevligt i alla fall:):) Får väll hoppas han kommer och monterar badrumsskåpet när det blir klart så jag får träffa honom igen.:) han tyckte jag kunde komma till veddige och hälsa på honom men är inte jättesugen på det emn vem vet kanske får ett infall någon dag och åker ditt.

det har även blåst lite idag, nu känns det som hösten har kommit på riktigt, finnt väder, blå himmel och solen skinne rmen det blåser så mycket att det endå inte är varmt och så har ju löven börjat bytta färg också så hösten är nog här.:)  hästarna i övrigt har varit lite små fåniga idag  tycker jag medan kira och kojak varit helt uppe bland molnen och lekt, de har sprungit runt runt runt och lekt i lövhögarna och gräft i gjöselstacken och de har även gräft en jättegrop i gräsmattan, inge bra men har int elyckats fånga dem när de gjort det så har inte kunat bli arg på dem. tillslut var de så tossiga att jag stängde in kira i en box några minuter så de blev lite lugnare då de skrämde upp hästarna då de sprang genom stallet:)

har inte hänt mycket mer, så hej då så länge:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback