Tävling i Polen - Lódz

nu är vi här i staden Lódz i Polen på tävling över helgen, en så länge värkar det vara en bra tävling. Hästarna startar i kväll så det blir lugnt fram tills dess.:) vi reste i två dagar för att komma hitt, så det var långt att åka.:) men jag sov nästan hela resan så det var skönt, vi stannade i Tyskland på ett stall för att villa över natten och så fortsatte vi i går, och kom fram till tävlingen runt middags tid i går.:) och vi har fått sett båda Polska landsbyggden och horor efter vägen, såpolen var lite som jag trodde det skulle vara.

och så en bra nyhet, eftersom det finns internet här så kan jag uppdatera er med bilder och text hela helgen:) för denna tävling är lite som Globen hemma i sverige så jag kan nog få med lite bilder också.:D:D hörs senare:) nu är hästarna hungriga p ålunch:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback