Ullared besök

idag ahr det varit en ganska lungn dag i stallet, vi blev klara i tid och då kom vi på att vi skulle åka till Ullared och handla lite.:):) jag har ju inte varit där någon gång så det var lite roligt att få komma ditt.:) fick med mig hem en stor gul påse som innehöll, Ridskor, en jacka till stallet, en tröja till stallet, shampo och choklad.:D:D:D

har inte hänt något speciellt i stallet idag heller mer än att det regnat hur mycket som hellst så det var bara romeo och Cezane som fick gå i hage, sen fick även Kandela, vaida och chin gå i hagen en stund på förmiddagen:) är glad att jag hittade nya skor i ullared för mina som jag ahr nu blir man blöt av direkt när man går tnaför dörren, allt som allt så har jag nog varit torr om fötterna fem minuter idag sen blev jag blött:):) så imorgon ska jag inviga nya skorna och nya jackan och kanske nya tröjan.:D:D



Kommentarer
Elinor säger:

haha jahaja Ullared alltså :D där är det najs! :D du såg inte Amelie då? hon var där också :D

kramis

2011-03-11 | 00:33:15
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback