snö igen

Idag har jag jobbat själv då emelie var Ledig, har gått bra men är trött nu.:) dagen började med en onej upplevelse, under natten har det nämligen kommit ca 10 centimeter snö:(:( men hästarna måste ju ha mat så det var ju bara att ta på sig skormna och jackan och gå ut och fodra:) sofia började rida på eftermiddagen så förmiddagen var lungn för min del, vilket var skönt:):) kom nytt spån idag också super skönt nu kan man strö ordentligt igen:):)

åkte och handlade lite mat åt mig själv när jag slutat och oj vad jobbigt det var att gå där i affären och plocka varor! jag var nämligen super hungrig och det är ju inte derekt bra om man tar en frukt och knaprar på medan man går där och kollar vad man ska ha:) så jag gick runt hungrig och tror jag fick med allt jag ville ha:):)


Så här såg det ut utanför dörren i morse.


Äklig snö!!


Mera sön


stallet


Uteboxarna


tuffis fick komma ut i en av grushagarna idag och då vill konjak leka med honom då han rullade sig, hon for runt honom och försökte bitta honom i svansen:) så himmla söt hon var:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback