hej sköna sol

Idag har vädret varit tipp topp:D:D och alla hästar har varit ute på något vis:)de flästa har varit i hagen och bara haft det bra,:):) jobbade själv fram till lunch vilket gick bra tycker jag han med allt som skulle göras + lite till:):) så på eftermiddagen var det inte mycket att göra:) jag städade shabrak skrubben:) och foder skrubben:) blev riktigt finnt:):)

När vi slutat för dagen så hjälpte jag emelie att hålla i Lady då hon behandlade henne mot Lössen som hon har på hela kroppen, ÄKLIGT!!! är det!!!

sen åkte vi till grandgården och köpte en fästingplockare, MAdicen hade en fästing på sig, redan??!! och när vi var på vägg hem igen så köpte vi kebap på pitzzeria Bästa:)det var riktigt gott :):)

Nu är det The vampier diaries och gottar ner ner mig i Damon och Stefan:D:D:):) dreggel på honom:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback