En till dos nostalgi

idag har jag avrit ledig så har inte gjort speciellt mycket eftersom det regnat:(
har exprementerat ihop lite mat, pasta,kyckling,tomat,fettaost,matlagningsgrädda, créme fresch,lite vitlök, svartpeppar och tachochips och så slutligen ost:D stek kycklingen i stekpannan och koka pastan, sen blanda ihop gradden och créme freschen och ha i vitlöken i såsen. släng ihop allt i en form, börja med pastan sedan varva med kyckling och sås och chipsen, högst upp strör man på lite tomater och fettaost sen vanlig ost på det och in i ugnen i ca 30 minuter.:) och det blir hur gott som helst:):):D:D

sen har jag haft lite nostalgi idag också på hästbok fronten, hittade på Frida-böckerna, minns ni dem om frida och hennes vänner i stallet:)


kommer ni ihåg dessa??

denna serie böcker började jag kolla i och läsa då Anamda-böckerna hade lånats så många gånger att jag ville prova nogon annan bok, sen så har jag lånat dem om och om igen:):) och sen ahr de ju en himmla bra titel också:):):P


Kommentarer
Katie Grün Eriksson säger:

Ååå jag minns Frida böckerna mycket väl! De böckerna läste mamma alltid för min och mina syskon som små, inte lika mycket som Camilla och Smuggler böckerna men ofta :)



För tre hästtokiga barn med egen gård och massa hästar var de böckerna riktigt roliga :D

Undrar om den tjejen heter Frida på riktigt? Undra var hon finns är idag? :)

Kanske vet du något?



Kram, Katie

2011-04-03 | 20:36:51
Bloggadress: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback