storm

idag har det varit storm här  i holland och jag blåste nästan bort då jag gick ut till uteboxarna, men blåsten lugnade ner sig efter lunchen så det var skönt. nästan alla hästar har blivit löshoppade idag så har gått fort allt ting idag.:):) har även kört JCB idga för höet var slut så fick åka enda upp i skogen och hämta nytt hö, och där blev det en liten diskution med JCB för den ville inte osm jag ville men tillslut så gav den upp och jag fick som jag ville.:)


Så här ser JCBen ut på et tungefär, den har inga stödben fram och den är betydligt rostigare men annars så stämemr modelen bra in på denna bild.:) riktigt roligt att köra den.:):)

ananrs har jag inte varit emd om mer spänande saker idag, dock så höll jag på at bli av med håret då Jan skrämde mig emd sin tändare, tror igentligen att den var en bitt ifrån men det lätt som om den var precis vid örat och int elångt från mitt hår så jag blev jätte arg p åhonom, men det mästa arga behöll jag inom mig, men en då så gör man inte de tär j ufarligt för fasiken är så trött p åhonom, för han skämtar och har sig hela tidne och om man gör något tillbaka blir han hur sur som helst.

jaja behöver inte träffa honom mer då jag lämnar holland om jag inte vill.:):) så jag får bitta ihop de sista veckorna nu så ska det nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback